قطعات و لوازم یدکی

در دنیای کشاورزی امروز، با توجه به نیاز ضروری جهت کارکرد شبانه روزی ماشین‌آلات کشاورزی، نیاز به ارائه خدمات شبانه روزی و در دسترس بودن لوازم و قطعات یدکی ماشین‌آلات کشاورزی بیش از پیش احساس می‌گردد. همچنین مهمترین عامل در بهره‌وری بخش کشاورزی و کارکرد ماشین‌آلات کشاورزی علی‌الخصوص تراکتورها و کمباین‌های سنگین، مدت زمان انجام کار می‌باشد.
بر همین اساس شرکت بکتاش با تامین کلیه لوازم یدکی تراکتورها و کمباین‌های “نیوهلند” و “CNH”، با کیفیت عالی و تضمینی در اسرع وقت، می‌کوشد تا نیازهای مشتریان را محقق نموده و از اتلاف وقت مشتریان عزیزمان جلوگیری نماید.

فیلترهای اصلی نیوهلند

آیا میدانید استفاده از قطعات مصرفی اصلی، هزینه های تعمیرات دستگاه شما را کاهش می دهد؟ این ویدیو شما را راهنمایی می کند تا با استفاده از لوازم یدکی اصلی نیوهلند، احتمال انجام تعمیرات تراکتور و کمباین خود را به حداقل برسانید.

تسمه‌های اصلی نیوهلند

در این ویدئو مکانیک های با تجربه نیوهلند، ابتدا توصیه هایی برای تعمیر و نگهداری از کمباین نیوهلند ارائه می دهند تا منجر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری شود. سپس راجع به ویژگی‌های تسمه وانواع آن صحبت می کنند.

قطعات اصلی ضامن آرامش خاطر شما

افزایش قطعات غیراصلی و تقلبی در بسته بندی های متفرقه با قیمت های پایین باعث شده است که اطمینان از استفاده و کیفیت قطعه اصلی، همواره یکی از نگرانی های مشتریان باشد. همچنین استفاده از قطعه غیر اصلی و تقلبی علاوه بر ایجاد هزینه های مالی زیاد باعث افزایش مصرف سوخت، انجام تعمیرات تکراری و کاهش راندمان کاری دستگاه‌ها می‌شود.

این در حالی است که شرکت بکتاش با افتخار اعلام می‌دارد، تمامی لوازم یدکی خریداری شده از فروشگاه‌های این شرکت، دارای ۳ الی ۶ ماه گارانتی می‌باشند.
مشتریان عزیز میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قطعات و لوازم یدکی نیوهلند با شماره تلفن ۰۱۱۳۵۷۵۷۸۴۷ واحد قطعات گروه بکتاش تماس حاصل فرمایند.